\ ما همیشه باهمیم

به مـرد بودن و مـرد ماندن و مـردانگی ات افـتخار میکنم

تویی که پشت آن چهره ی جدی مهربـانی ات حس میشود . . .

تویی که غـرورت را که همچون کوه قد برافراشته برای من میشکنی . . .

تویی که در میان جمع به هیچکس نـگاه نمیکنی جـز من . . .

تویی که در اوج نـاراحتی به رویم لـبخند میزنی . . .

تویی که با تـمام خسـتگی ات مـرا هـمراهی میکنی . . .

تویی که در روزهای بی حوصلگی به پـای درددل هایم می نشینی . . .

تویی که بهانه گرفتن ها و بی قـراری هایم را با یـک ” بـوسه “  خاتمه میدهی !

تویی که در برابر مشکلات سینه سپر میکنی و تـنهایم نمیگذاری . . .

تویی که با تـمام قـدرتت در برابر احـساسم زانـو میزنی . . .

تویی که اول روحـم را به پـرواز در میاوری و بـعد جـسمم را در آغوش میکشی . . .

تویی که نـوازشت بـوی خوب ” آرامـش” میدهد نه “هـوس” . . .

تویی که شوخی میکنی تا گـل لـبخند را بر لـبانم بکاری . . .

آآآآری

تـو

شـاهزاده ی رویـای دخـترانه هستی . . .

ای مـرد

نمیـخواهم با آن اسـب سفید بالدار بیایی !

همیـن که قلبت سفید و بی ریـا بـاشد برای مـن کـافی ست . .


نظرات شما عزیزان:

tanha
ساعت16:01---31 تير 1393
webet ghashange linket kardam linkam kon yadet nare mer30 by
پاسخ:چشم چشم.ارادتمندیم..


shima
ساعت19:55---26 خرداد 1393
به من شلیک کن قبل از آنکه به دیگری بگویی : دوستت دارم !
پاسخ:والا...!


مهرساکلهر
ساعت0:07---6 خرداد 1393
بخدا لااااااااااااااااااااااایکدا ری!!!

ایول!
پاسخ:مر30 عزیزدلم.مر30


Pani
ساعت14:50---30 ارديبهشت 1393
Khaili ghashang b00d
پاسخ:ممنون عزیزم


ترلان
ساعت10:20---30 ارديبهشت 1393
آهـــــــــــــــــــــای ســـــــــــــرنوشــــــــــت!!



اسکار حق توست سال هاست مــــــــرا



فیلـــــــــــــــــم کرده ای….!!
پاسخ:این جالب بود.ممنون :)


мѻ§ϯα£α √
ساعت23:19---27 ارديبهشت 1393
آبجی لینکی

خواسی لینک کن
پاسخ:چشم افتخار دادی گلم


نسیم
ساعت22:36---26 ارديبهشت 1393
سلام اجی جون

خیلی خوشحال شدم که به وبم اومدی

توموفق باشی عزیزم

ایشالله
پاسخ:فداتشم.وظیفه بود


گلناز
ساعت15:21---26 ارديبهشت 1393
افایه مطلب بزاری خداقهرش نمی گیره ها

پسرم پسرای قدیم
پاسخ:اخه امتحاناس عزیزدلم مثلا!سعیمو میکنم حالا.......


نسیم چمنی
ساعت16:31---24 ارديبهشت 1393



ای یاد تو در ظلمت شب همسفر من


وی نام تو روشنگر شام و سحر من


جز نقش تو نقشی نبود در نظر من


شبها منم و عشق تو و چشم تر من


وین اشک دمادم که بود پرده در من


در عطر چمن های جهان بوی تو دیدم


در برگ درختان سر گیسوی تو دیدم


هر منظره را منظری از روی تو دیدم



پاسخ:اوه!حال کردیم نسیم خانوم.دمت گرم بابا خیلی قشنگ بود


ستاره سادات
ساعت18:00---22 ارديبهشت 1393
مرسی عزیزم از اینکه بهم سر زدی. لینکت کردم.
پاسخ:سرزدن بت افتخاره خوشگل خانوم....منم کردمت برو حالیشو ببر....


vahid
ساعت8:00---22 ارديبهشت 1393
دوستی های دیرینه معنای زندگی هستند هر جا هستی باش به یادت حس خوبی دارم

nima tanha
ساعت20:53---19 ارديبهشت 1393

سلام وبت قشنگ بود خانم متفاوت
پاسخ:فدای آقا نیما..



EMad
ساعت18:30---18 ارديبهشت 1393
لايــــــــــك قشنگ بود
پاسخ:چاکره داداش عماد...


vahid
ساعت22:51---17 ارديبهشت 1393
کاش کبوتر بودی در آسمان عشق تو پرواز میکردم در دلت لانه می کردم ود دستان زیبایت آرام می گرفتمپاسخ:اوا!خجالت کشیدم داداشی...!!!

Kh
ساعت5:35---17 ارديبهشت 1393
سلام مهتاب جون مهربون

با اين سن وسال چه وب قشنگي دارين!!

اومدم حضوري از اين كه به صبح اميد سر زده بودين تشكر

كنم

بازم تشريف بيارين
پاسخ:فدای تو عزیزدلم...وظیفم بود


admin
ساعت3:08---17 ارديبهشت 1393
بازم سربزن

ممنون نظر گزاشتی

شب خوش

ساعت3نصف شب هوا گرم
پاسخ:3نصف شب که اینجا هوا حسابی سردودلچسب بود...دلت بسوووووووووزه وظیفه بود سربزنم...شب توام افتابی!


افرا
ساعت20:40---16 ارديبهشت 1393
پدرها سکوت می کنند

نمی توانند وقتی ناراحت هستند گریه کنند و بهانه بگیرند

آنها نمی توانند به تو بگویند من رو بغل کن تا آروم بشم

نمی توانند بگویند دلشان می خواهد در آغوش تو گریه کنند

ممکن است خیلی تو را دوست داشته باشند

اما نمی توانند صداشون رو مثل دختر بچه ها کنند و جیغ بزنند و بگویند عاشقتم

او همه ی اینها را قورت می دهد که بگوید یک پدر است

یک آدم محکم که می تواند تکیه گاهت باشد
پاسخ:واااااااااااای!خیلی خومشل بود.مر30


vahid
ساعت13:55---15 ارديبهشت 1393
چه زیباست به خاطر توزیستن و برای تو ماندن و به پای تو‌سوختن وچه تلخ و‌غم‌انگیز است از تو دور بودن و برای تو گریستن وبه عشق ودنیایی به تو‌نرسیدن ای کاش میدونستی بدون‌تو وبه دور بودن از دست های مهربانت زندگی‌ چه سخت است
پاسخ:فدای داداش وحید.چاکرم.مرام کشمون کردی


mesagh
ساعت3:17---15 ارديبهشت 1393
عزیزم اسم نویسنده رو عوض کردم تا خودمونی تر بشم باشه گلم
پاسخ:فدای خوشگل خانوممون...
پاسخ:ادرستو نیافتم جیگرم.اومدی بذاری واسما.......


saeed
ساعت2:49---15 ارديبهشت 1393
وا چرا فکر بد کنیم درموردتون؟؟؟


خیلی زیبا بود..


مــــــــــــــــرد بودن نــــــــــــــــــــر بودن نیست


مــــــــــــــــــــردانگی داشتن است...


بهم سر بزن خوشحال میشم..


منتظرتم..بابای
پاسخ:دم شما جیلیزویلیز...چاکرتونم یه سوال فنی آقا سعید:میشه روشنم کنید دقیقا کجا بهتون سربزنم که منتظرمید؟؟!!! خب داداشه گلم آدرستو ک میدادی دیگه!


zeynab
ساعت1:05---15 ارديبهشت 1393
عالی بود گلم موفق باشی
پاسخ:چاکرتم بابا...
پاسخ:زینب جان؟من هرکارکردم وبت پایین نمیرف ک پستاتو ببینم فقط همون عکس متحرکه دیده میشه:(((((


mesagh
ساعت0:52---15 ارديبهشت 1393
سلام خانومی میخواستم بگم من یه دخترم میثاق اسم وبمه چون این اسمو خیلی دوس دارم تو قسمت نویسنده هم اینو ثبت کردم
پاسخ:خدا مرگم!این دیگه چ مدلشه؟!واقعا دمت گرم گلم!بهتر!خودمونی تر شدیم حالا:)))


arash
ساعت15:51---14 ارديبهشت 1393
اییووووول خیلی قشنگ بود
پاسخ:ایول بخوددددددددددددددددددت


mesagh
ساعت5:41---14 ارديبهشت 1393
عزیزم وبت حرف نداره تازه با اجازت لینکت کردم گلم
پاسخ:اشتباه نکن!شمایی که عاااااااالی هستی.لطفت زیاده منم با افتخار لینکیدمت داداش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 14 ارديبهشت 1393برچسب:, | 2:26 | نویسنده : ♠❤♠MAHTAB♠❤♠ |